0 (800) 21 00 65 help@msl.ua
00:00
МСЛ
00:00
Новини

«М.С.Л.» - у ТОП-20 кращих КСВ-компаній України

4 липня 2019 року у Києві видавничою групою «Картель» було відзначено ТОП-20 компаній, які найбільш ефективно впроваджують кращі практики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в Україні. До переліку потрапили представники бізнесу з різних сфер, яким вдалося позитивно змінити життя українців завдяки ініційованим комплексним КСВ-програмам. Серед них, зокрема: ДТЕК, «Київстар», «Метінвест», «Нестле», WOG, оператор державних лотерей «М.С.Л.» та інші.

Організатори зазначили, що при формуванні рейтингу використовували дані з різних відкритих джерел, зокрема - офіційну інформацію претендентів, повідомлення ЗМІ, думки галузевих експертів тощо. Видавнича група «Картель» прагнула представити, по можливості, широку регіональну географію компаній та, у той же час, - широкий галузевий спектр. Окремо серед 20 найкращих було виділено п’ятірку з найбільш цікавими проектами, які були презентовані широкому загалу на офіційній церемонії нагородження, що відбулася у столичному ТЦ Mandarin Plaza.

«Дуже важко перерахувати ті добрі справи, які роблять ці компанії, працюючи в Україні. Нам здалося, що країна має знати своїх героїв, які не лише заробляють у цій країні, а й, насамперед, діляться. Це ті компанії, які розуміють, що вони повинні вкладати у майбутнє. І серед них ми виділили п’ятірку з найцікавішими програмами, які сьогодні презентували результати того, як вони працюють на майбутнє нашої країни», - розповів Віталій Пирович, шеф-редактор видавничої групи «Картель».

У п’ятірку найцікавіших програм потрапив і лідер українського лотерейного ринку - компанія «М.С.Л.». На меті лотерейного оператора - розвиток спорту, культури та інфраструктури в Україні. Спікером на заході виступив директор з маркетингу «М.С.Л.» Павло Вайсеро. Нагадаємо, що на рахунку компанії чимало відомих проектів, серед яких:  фінансова підтримка ФСТ «Динамо», Національного Олімпійського комітету України, проведення змагань Федерації футболу м.Київ, Федерації спортивного туризму України, Товариства ветеранів спорту, Федерації гандболу України, ДЮСШ «Зміна», ДЮСШ «Восход», ДЮСШ з хокею на траві у Чернівецькій області, дитячої футбольної команди ДЮСШ №15 (Київ), Всеукраїнської благодійної організації «Даун синдром» тощо.

«Ми вже протягом багатьох років послідовно намагаємося впроваджувати найкращі міжнародні лотерейні КСВ-практики в Україні. У державному бюджеті не вистачає коштів для реалізації соціальних проектів, саме тому на допомогу приходять лотереї», - підкреслив Павло Вайсеро та наголосив на тому,  що кожен, хто купує лотерейний квиток, вкладає гроші у розвиток країни. Після цього були продемонстровані результати одного з найуспішніших кейсів «М.С.Л.» - будівництво та розвиток за кошти компанії Універсального навчально-тренувального центра зимових видів спорту «Льодограй» у місті Богуслав Київської області.  Цей проект, який обійшовся у 3 мільйони доларів США, назавжди змінив життя всього міста, адже він відкрив безліч можливостей для розвитку як дітей-спортсменів, так і інфраструктури Богуслава загалом.

«Цей проект змінив життя, по-перше, маленьких спортсменів, які ще 4-5 років тому навіть ніколи не бачили спортивної криги та не стояли на ковзанах, а вже сьогодні вони чемпіони світового рівня. З іншого боку, змінюється інфраструктура самого міста, оживає туристичний бізнес», - зазначив представник «М.С.Л.».

Організатори ТОП-20 наголошують, що в Україні компанії, які приділяють увагу корпоративній соціальній відповідальності, мають чималу перевагу в очах користувачів їх послуг і це підтверджують відкриті дослідження. Це вже не просто модний бізнес-тренд, а необхідний атрибут компанії, якщо вона хоче залишатися актуальною для нових поколінь.


Поділитись:
5 липня 2019
Ми у Viber!