МСЛ за відповідальну гру!
Гра починається з 18-ти років!
Маркетинговий кодекс

Мільйони українців протягом десятиліть щодня отримують задоволення від лотерейних ігор. Більшість із них належать лотерейному оператору «М.С.Л.». Ми пишаємось тією роллю, яку відіграють лотереї в житті українців і прагнемо пропонувати нашим гравцям кращі у світі лотерейні продукти.

Для оператора державних лотерей «М.С.Л.», в поняття «маркетинг» світового рівня входить не просто відповідальний маркетинг, але й маркетинг відповідальної гри у лотереї.

Саме тому було розроблено Кодекс реклами та маркетингу, яким мають керуватися всі компанії, що приймають участь в маркетингу наших брендів.

Ми щиро сподіваємось, що Кодекс надихне Вас продовжувати спільну роботу і здійснювати відповідальний маркетинг разом з лотерейним оператором «М.С.Л.».

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Кодекс реклами та маркетингу

Ми у Viber!