0 (800) 21 00 65 help@msl.ua
00:00
МСЛ
00:00
Новини

«М.С.Л.» - партнер всеукраїнського дослідження Центру «Розвиток КСВ»

Цього року оператор державних лотерей «М.С.Л.» уперше став партнером Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)» у проведенні репрезентативного дослідження з впровадження українськими компаніями КСВ-практик. 12 квітня 2018 року у рамках конференції «Бізнес, що змінює країну» були оголошені основні висновки цього проекту. Це третє дослідження рівня поширеності практик КСВ в Україні, проведене на замовлення Центру «Розвиток КСВ» у співпраці з Національним контактним пунктом з просування Керівних принципів ОЕСР для багатонаціональних компаній в рамках проекту «Поширення потенціалу Національного контактного пункту», що відбувається за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. Загалом було проаналізовано дані близько 400 українських компаній.

Основні висновки:

- Переважна більшість компаній (83%) впроваджує політику корпоративної соціальної відповідальності.

- Головними причинами реалізації політики КСВ є моральні міркування (55%), покращення репутації (26%) та збільшення лояльності працівників (23%).

- Головною причиною для невпровадження політики КСВ представники компаній називають відсутність коштів, нестабільну політичну ситуацію в країні, недосконалість нормативно-правової бази, що сприяла б цій діяльності, та податковий тиск.

- Стратегія КСВ: тільки у половини компаній, що реалізують КСВ, є стратегія (політика) соціальної відповідальності, і тільки чверть компаній має бюджет на виконання програм/заходів із соціальної відповідальності. У переважній більшості представників українського бізнесу пошуком ідей для програм з КСВ та розробкою планів їх реалізації займається керівництво.

- Головними стимулами впровадження КСВ для українських компаній стало б введення пільгового оподаткування, зменшення адміністративного тиску та пропозиції місцевої влади щодо програм соціального розвитку регіону.

- Перспективи розвитку КСВ: на думку опитаних представників компаній, у найближчий час для розвитку КСВ необхідно розробити нормативно-правову базу в державі, яка б сприяла цій діяльності, підвищувати обізнаність про Національний контактний пункт з відповідальної бізнес-поведінки, ввести курси з КСВ до університетських програм та активізувати участь бізнес-асоціацій в популяризації КСВ.

Детальний звіт з розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні заплановано презентувати у травні 2018 року.

На брифінгу для журналістів, що відбувся у рамках конференції, віце-президент компанії «М.С.Л.» Євген Власенко зазначив: «Ми вважаємо, що це дуже важливо, коли в країні об'єднуються зусилля громадськості та бізнесу на користь суспільства. Для лотерей це дуже природно. Девіз європейських лотерей – «Give it back to society», тобто «Віддавати назад суспільству». І дуже важливо, що люди, які грають у лотереї, знають, що кошти, які надходять від лотерей, спрямовуються на певні соціальні потреби».

У «М.С.Л.» переконані, що лотерейний бізнес може компенсувати дефіцит державного фінансування у сфері розвитку культури нації. Дана теза лягла в основу кейсу компанії, що був також представлений на конкурсі КСВ-кейсів, фінал якого також відбувся в рамках конференції.

«Цього року ми представили програму, пов'язану з підтримкою Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість». Це - найвидатніший за всю історію України кінофестиваль, який дав путівку в життя багатьом молодим представникам кіномистецтва», - підкреслив Є.Власенко.

Загалом свої проекти на розсуд міжнародних експертів представили 28 компаній. Окрім «М.С.Л.» учасниками стали такі гіганти вітчизняного бізнесу, як: «Нова пошта», «Астарта», «МХП», «ДТЕК», Coca-Cola, Credit Agricol, Watsons, «Енергоатом», «Фармак» та інші.


Поділитись:
13 квітня 2018
Ми у Viber!