Укрпошта

Перейти до розділу «Наші партнери»


Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" - є національним оператором поштового зв'язку.

Місією УДППЗ "УКРПОШТА" є надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку визначеного рівня якості, а також фінансових, транспортних та інших загальнодоступних продуктів.

До складу підприємства входить 31 філіал:

  • 25 обласних дирекцій,
  • 2 міських дирекції - Київська та Севастопольська,
  • дирекція з оброблення та перевезення пошти,
  • дирекція "Автотранспошта",
  • дирекція "Видавництво "Марка України",
  • головний навчальний центр "Зелена Буча"

Мережа поштового зв'язку охоплює всі регіони України і налічує понад 15 000 об'єктів поштового зв'язку, у тому числі майже 11 000 відділень поштового зв'язку, що розташовані у сільській місцевості.

Доставка поштових відправлень в Україні забезпечується власним автомобільним транспортом. Для перевезення пошти та друкованих видань діють 37 магістральних автомобільних маршрути довжиною понад 31,5 тисяч кілометрів. Парк транспортних засобів, задіяних на перевезенні, становить понад 4,1 тис. автомобілів.

У системі Укрпошти працює понад 109 тис.чол., з них 47 тис. листонош та 14 тис. операторів. Упродовж останніх років Укрпошта входить до складу 100 кращих компаній країни.

На сьогодні Укрпошта пропонує споживачам понад 50 видів послуг, це - поштові, фінансові, електронні, рекламні та логістичні послуги.

Впродовж своєї діяльності Укрпошта повністю забезпечує поштовий обіг держави високоякісними марками та філателістичною продукцією. За часів незалежності випущено в обіг понад 680 поштових марок. Українські сучасні марки завоювали високе визнання та здобули престижні відзнаки на міжнародному рівні.

УДППЗ "УКРПОШТА" бере активну участь у роботі міжнародних організацій:

  • Всесвітнього поштового союзу (ВПС),
  • Регіональної співдружності у галузі зв'язку (країни СНД),
  • а також входить до складу Асоціації європейських державних поштових операторів "ПостЄвропа".

Здійснює прямий поштовий обмін з 58 країнами світу; двосторонній обмін простими поштовими переказами - з 20, односторонній обмін простими поштовими переказами - з 4, поштовими відправленнями з післяплатою - 10, двосторонній обмін електронними переказами - з 4.

Стратегічними напрямами розвитку підприємства є підвищення якості надання послуг, комерціалізація діяльності, широке застосування інформаційних технологій, формування асортименту послуг відповідно до попиту споживачів та відповідно збільшення прибутку.

МСЛ за відповідальну гру!
Гра починається з 18-ти років!